top of page

TILAUS -JA TOIMITUSEHDOT

​

Ridals Oy (y-tunnus 3169594-1) myy verkkokaupan kautta tuotteita Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

​

Tilaaminen

​

Tuotteet tilataan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Asiakkaan tilatessa tuotteita verkkokaupasta, hänen edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Ridal's Beautyn verkkokaupasta tilattavat tuotteet postitetaan asiakkaalle kauneushoitolastamme Espoosta.

​

Maksaminen

Verkkokaupassamme on käytössä 
nopeat ja turvalliset verkkopankki- ja korttimaksut asiakkaille, jotka haluavat maksaa tilauksensa samoin tein. 
 

Tilaus ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen ja maksun jälkeen asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus sähköpostiosoitteeseen, jonka hän on ilmoittanut asiakastiedoissaan. 

Mikäli asiakas peruu tilauksen ennen kuin se on käsitelty ja lähetetty, palautetaan rahat asiakkaalle täysimääräisenä.

Toimituskulut 

​

Tilaus toimitetaan asiakkaan valitseman kuljetusyhtiön toimesta noutopisteeseen tai kotiosoitteeseen. Toimituskulut ovat toimitustavasta riippuen 0 €-8,90 € ja ne näkyvät kassalla. Kun ostat tuotteita vähintään 100 eurolla, toimitetaan ne veloituksetta noutopisteeseen!

​

Toimitustavat

​

Matkahuolto Lähellä-paketti
Toimitetaan vastaanottajaa lähimpään tai hänen valitsemaan noutopisteeseen. Vastaanottaja saa tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun paketti on noudettavissa. Toimitusaika 1-3 vrk.
Ilmainen kun ostat tuotteita vähintään 100 eurolla!

Posti Postipaketti
Perillä pääsääntöisesti toimituksen lähettämistä seuraavana työpäivänä. Nouto Postista tai pakettiautomaatista. Seurantakoodi, jolla lähetyksen kulku on nähtävissä Postin sivuilla. Saapumisilmoitus tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Ilmainen kun ostat tuotteita vähintään 100 eurolla!


 

Toimitusaika
 

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen ja pääsääntöisesti lähetämme tuotteet tilauspäivänä tai tilausta seuraavana päivänä.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa olennaisesti myöhästyvä tilaus ilmoittamalla siitä Ridals oylle. Ridals oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Ridals oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

​

Vaihto- ja palautusehdot

​

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteen palauttaminen tapahtuu omakustanteisesti. Palautetusta tuotteesta hyvitetään ainoastaan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

​

Ridals Oy ei korvaa asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia tuotevirheitä. Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että tuote on virheetön sekä huolehtia siitä, että tuotteita käytetään ja säilytetään asianmukaisesti. 


Ilmoitathan mahdollisista pakkausvirheistä viipymättä toimituksen vastaanottamisen jälkeen.

Tuotepalautuksissa ja reklamaatioissa tulee asiakkaan ottaa sähköpostitse yhteyttä asiakaspalveluun (info@ridalsbeauty.fi), josta annetaan ohjeet tuotepalautuksen tekemiseen. Tuotereklamaatiot tulee tehdä viipymättä lähetyksen vastaanottamisesta, jotta voimme todeta valmistusvirheen ennen tuotteen käyttöönottoa. 

​

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilausta, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viipymättä asiakaspalveluun sähköpostitse (info@ridalsbeauty.fi). Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on lähetyksestä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Noutamatta jääneistä tilauksista veloitamme asiakkaalta postituksesta ja palautuksesta aiheutuvista kustannuksista kiinteän summan 15 €.

 

​

bottom of page